sâmbătă, 13 august 2011

Mi-e dor de fluturasi...


  Da,mi-e dor,mi-e extrem de dor de fluturasii ce faceau zarva in stomacul meu de fiecare data cand il intalneam,il auzeam,ii vobeam,imi vorbea..de fiecare data cand ceva avea legatura cu..el.:)

  Nu i-am mai simtit de mult,aproape ca am uitat acea senzatie.De ce?Pentru ca 'el' i-a tranformat in sentimente si nu pot spune ca ma plangeam.Nu duceam deloc dorul fluturasiilor,iubeam iubirea.
  Cu toate astea,asa cum cele mai multe perioade frumoase dureaza putin sau chiar prea putin,acelasi el a transformat tot ce era frumos in urat,in gri,in negru,in scrum,in ruine de vise si sperante,in rece,in gheata,in intuneric,in deznadejde,in dezamagire,in tot ceea ce nu ma asteptam vreodata sa se intample,sa simt,sa cred.
  Acelasi el  imbratiseaza o alta ea,aceesi eu am acelesi sentimente pentru el,dar da..ceva s-a schimbat.Aceeasi eu sunt de fapt altfel,gandesc altfel si stiu ce merit,ce vreu si de ce am nevoie,aceeasi inima pe care o am ii poarta aceeasi iubire puternica,dar acea iubire puternica este acum detestata de sufletul ce-o poarta,acea iubire este acum ranita,dezamagita,revoltata.
   Una peste alta,tragand linie si reflectand asupra inimii am descoperit ca tanjeste dupa un el,dupa un el care sa o merite,sa o iubeasca,sa o protejeze,sa o inteleaga,sa nu o dezamageasca,sa-i fie teama sa o piarda,sa lupte pentru ea si odata prinsa in bratele lui..sa nu-i mai dea drumul nicicand.Deasemenea,inima mea promite toate acestea in schimb,adica totul trebuie si va fi reciproc,pentru ca acel el exista,pentru ca asa cum se spune : fiecare are sufletul sau pereche.
   .....eu il astept pe-al meu si desi nu l-am intalnit niciodata,mi-e dor de el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu