luni, 9 ianuarie 2012

Hypocrites? Growing. Truth? Endangered.


Titlul rezuma totul.Da!Numarul ipocritilor este in continua crestere si implicit adevarul a ajuns sa fie pe cale de disparitie.Ieri,azi,maine...trecut,prezent,viitor...daca am putea cantari adevarul si minciuna ce sunt acumulate in "timp",minciuna ar domina cu siguranta procentajul obtinut.Argumente?Pretutindeni!

   In principiu pretentiile de la ceilalti scad influentate de:"Ma mint chiar si eu insami.",insa lucrurile ar trebui sa decurga total altfel.In loc sa perseveram in minciuna ar trebui sa cautam adevarul atat in noi cat si in ceilalti.Imposibil sa-l gasim?De acord!Imposibil sa-l gasim intru totul,insa cat se poate de posibil sa gasim franturi din el.Sa fim sinceri,ce "constructii" cladite pe minciuni rezista si "functioneaza" cum trebuie?Daca v-ati gandit deja la raspunsuri,mai bine incetati sa ganditi!:)
   Pentru a renunta putin la limbajul "pompos",cele mai puternice argumente aduse in sprijinul afirmatiei de mai sus sunt tocmai intamplarile din viata de zi cu zi si mastile purtate de toti.Nu ma pot lauda cu o foarte cuprinzatoare experienta de viata,insa am avut "norocul" de a intalni persoane cu nenumarate fete: curve aflate sub masti de mironosite,invidiosi si frustrati aflati sub masti de prieteni,inculti ce-si puneau in frunte titlul de superiori,escroci sub masti de oameni onesti si nu in ultimul rand,tinand de fapt capul listei...tipul ce se ascunde in spatele mastii sensibilului cu ghinion in relatii,maturului cu capul pe umeri,intelegatorului s.a.m.d.,in realitate fiind doar un tip ipocrit,ca si toate celelalte persoane mentionate mai sus,un fel de Don Juan ce numeste o "chestie" de cateva zile.."relatie",un tip ce nu este in stare sa-si asume faptele si sa-si recunoasca greselile si...partea cea mai rea,un tip capabil de a se face crezut,astfel dand sperante complet false,aproximativ asemenea lui.
   Conturez ceva mai bine acest "personaj" deoarece acesta mi-a intarit cel mai mult convingerile.Tipii ca cel descris mai sus si curvele ma inconjoara la fiecare contact cu "societatea" si nu,prin toate astea nu incerc sa afirm ca eu nu as avea defectele mele,insa ipocrita refuz sa fiu!La dracu cu toate minciunile lor infecte menite doar sa intretina bataia de joc si "mizeria" ce ia aploare zilnic!Din cauza unor astfel de persoane ajunge sa-mi fie sila de oameni,iar increderea mea devine tot mai bine "pazita",putand fi castigata tot mai greu.Din pacate,am tinut,tin si voi tine la astfel de persoane,singurele chestii primite din partea lor fiind decat "loviturile" prin fapte si vorbe,indiferenta si motivele,asa cum spuneam..de a-mi fi sila de oameni sau mai degraba de ceea ce fac.,insa niciodata nu am regretat nimic.In final ei sunt singurii care au de pierdut,eu doar castig experienta si devin ceva mai puternica in fata mastilor din jur.
   Asadar,din punctul meu de vedere ipocritii sunt oameni demni de nimic,oameni ce mai nou isi afiseaza minciunile ostentativ,considerand ca datorita superioritatii pe care o au in imaginatia lor ,ceea ce spun trebuie sa fie crezut cu sfintenie,daca nu...e simplu!Ipocritii nostrii devin brusc victime si nu fac decat sa incerce sa puna toata vina in spatele altora,dar acest lucru deja da curs unui alt subiect.
    Ca idee principala,asa cum am mai spus : Hypocrites? Growing. Truth? Endangered.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu