miercuri, 6 iulie 2011

Real smile.:)

Maxima de azi este de 9°C ,cerul innorat.Hmm,pentru mine este cald,este soare si nu simt frigul,nu simt ploaia.In inima mea cerul este senin si primavara deschide zilnic din ce in ce mai multe flori cu parfum imbatator pe care amintirile se aseaza la loc de cinste precum fluturii.Visele si sperantele prind putere si ies la suprafata strigand,facandu-se auzite,pentru ca acum au o fereastra deschisa catre realitate,o fereastra prin care vor sa evadeze dintre constrangeri si indoieli,vor sa creeze o legatura intre sufletul meu si un alt suflet.
Totul e atat de frumos si..asa cum nu a mai fost niciodata,totul este sigur.Nu-mi mai este teama sa pasesc pe acest drum,nu-mi mai este teama sa-mi pun actiunile in concordanta cu dorintele si visele mele.Acum sunt sigura ca nu gresesc,nu am cu ce.Sentimentele pure nu cred ca au reprezentat niciodata o greseala,asa ca simt...simt in permanenta si asta intotdeauna ma face sa zambesc.Concluzia : zambesc mereu!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu