duminică, 10 iulie 2011

Vreau..

 

Vreau sa ma ratacesc de sufletul meu si totusi nu vreau sa uit nimic. 

Vreau sa merg la mare si vreau sa gasesc acolo ceva ce se pare ca am lasat data trecuta,nu stiu din ce motiv,dar cert este ca am ramas doar cu putin 'praf magic' care pe drum s-a pierdut,iar la mare nu voi mai gasi nimic,decat marea,asa cum am lasat-o,etern langa plaja fierbinte.Pacat ca eternitatea nu este valabila mereu.. 

 

Vreau sa evadez dintre ganduri si totusi sunt scufundata in ele pana peste cap..

•Vreau sa cred ca iubirea nu poate fii uitata brusc..

 

•Vreau sa am din nou motive sa sper,sa lupt..

•Vreau sa pot visa din nou..

 

•Vreau ca sufletul meu sa se bucure de vara pe care o considera a fii prima vara speciala:)

 

•Vreau ca soarele sa nu fie numai pe cer..

•Vreau sa am langa mine persoanele pe care le iubesc cel mai mult,macar atunci cand se lasa seara si mi-e frig..

 

•Vreau sa am din nou parte de acele clipe magice,de acele momente perfecte..

 

Vreau sa dispara toata teama,toate problemele,toata rautatea,tot egoismul si toata tristetea ce ma si ne inconjoara..

•Vreau un curcubeu dupa fiecare ploaie..

 

•Vreau sa zambesc,sa rad cu pofta..

 

•Vreau ca toti cei din inima mea sa fie fericiti..

•Vreau ca toti sa invete sa traiasca,odata cu ei invatand si eu..

 

•Vreau sa ascult muzica in pemanenta,doar ca nu mai vreau melodii triste,nostalgice..ma obosesc,ma macina usor,usor.

 

•Vreau ca indiferent de vreme sau probleme,sa gasesc motive sa zambesc,acesta fiind singura cale pentru a-mi putea continua drumul prin viata.

•Vreau atat de multe si poate ca de fapt nu vreau decat o lume normala,o viata normala si nu una incarcata de probleme si tristete,ci una in care motivele necesare pentru un simplu zambet,sa nu dispara niciodata..













•'Vreau o minune-n viata mea..'

Lumea asta moarta va incerca sa-ti fure dragostea..niciodata sa nu uiti..de inima ta!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu